Kannustan poliiseja kirjoittamaan minulle kokemuksistaan

Useampi ison median toimittaja on ottanut tänään yhteyttä ja pyytänyt saada haastatella minua blogista ja tiedoistani. Myös moni poliisi on kirjoittanut tsemppiviestejä ja kertonut vastaavanlaista kokemuksista. Osa on myös kirjoittanut olleensa tietoinen kertomistani asioista. Olen alusta asti vannonut, että väitteeni ovat täyttä totta. On ollut hienoa lukea poliisien viestejä, joissa he ovat olleet tyytyväisiä, kun viimein joku puhuu näistä asioista. Tämä kertoo siitä, mistä olen moneen otteeseen maininnut: suurin osa poliiseista on kunnon väkeä. Poliisille ja koko kansalle on erittäin tärkeää saada se huono väki vähintään pois viroistaan ja saada täten maahamme mahdollisimman vähän korruptoitunut poliisi.

Kannustan painokkaasti mahdollisimman montaa poliisia, joilla on ollut vastaavia kokemuksia tai tietoa kirjoittamistani jutuista, kirjoittamaan minulle blogin sähköpostiosoitteeseen poliisienrikokset@gmail.com. Älkää kirjoittako Facebookin kautta vaan tähän sähköpostiin. En paljasta minulle kirjoittaneiden nimiä koskaan kenellekään – kaikkein vähiten poliisijohdolle. Kaikki jutut ja tiedot ovat tärkeitä, jotta oikeus toteutuu. Toivottavasti herää vähintään keskustelua, miten maahamme saataisiin poliisista riippumaton tutkintataho. Rikoksesta epäiltyä poliisia ei tutkisi toinen poliisi.

Blogi on saavuttanut tähän mennessä jo päälle 70000 lukukertaa. Kiitos siitä kaikille lukijoille ja blogia jakaneille. Lisää tapauksia tulee lähiaikoina.

Julkaissut poliisirikokset

Olen 39 vuotias mies Helsingistä. Tosiaan entinen poliisi kuten etusivulla kerron. Nykyään teen musiikkia ja yritän elää mahdollisimman hyvää elämää masennuksen kanssa joka aikanaan laukesi poliisina.

One thought on “Kannustan poliiseja kirjoittamaan minulle kokemuksistaan

Jätä kommentti

Design a site like this with WordPress.com
Aloitus